If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Успях да го монтирам днес, на първо четене всичко е супер, дано слънцето не преебе дисплея, че бая напича.
По-късно ще има и снимков мааатрял.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Те бензинджийте масово са газифицирани, тъй че няма да имат особена полза от подобна екстра.
Иначе е полезно, показва грешки, други живи данни, въпреки ще хич не ми харесва това което показва при изрязване.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Едно време карах VW corrado 1.8 16в Като беше студено и показваше моментен разход 35-40 като караш леко (това първите 3-4 минути) а ако го изрязкаш яко на студено боррда забиваше на 99.9л/100 моментен разход
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Супер яко изглежда, аз чакам за моята да стане готово и си взимам! Колега, а да те попитам, самият монтаж как става? В смисъл, с какво правиш дупката за дисплея и как го свързваш със колата? Стана ми любопитно, понеже като си го взема ще ми трябва информация.
Ами..., аз ползвах една машинка за пилене (нещо подобно на зъболекарските) , пила и макетен нож. Отнема около 2 часа понеже се действа внимателно. Отзад си направих "пети" с лепило за пластмаса (от тия двукомпонентните) на които да легне дисплея и с болчета се закрепя за тях. Исках да стане стабилно заради вандалите по автомивките и без силикон. Относно свързването, единия кабел на пин7 на обд-буксата, другия на пин 4 или минус от запалката, а + си взимаш откъдето искаш (може пак от запалката, може през копче пак през запалката, може да вземеш от габаритите пак от буксата на запалката). Ако го направиш както е описано в инструкциите от пин 16 на обд-буксата, там има постоянен + и устройството работи постоянно без значение дали е запалена колата.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Ами..., аз ползвах една машинка за пилене (нещо подобно на зъболекарските) , пила и макетен нож. Отнема около 2 часа понеже се действа внимателно. Отзад си направих "пети" с лепило за пластмаса (от тия двукомпонентните) на които да легне дисплея и с болчета се закрепя за тях. Исках да стане стабилно заради вандалите по автомивките и без силикон. Относно свързването, единия кабел на пин7 на обд-буксата, другия на пин 4 или минус от запалката, а + си взимаш откъдето искаш (може пак от запалката, може през копче пак през запалката, може да вземеш от габаритите пак от буксата на запалката). Ако го направиш както е описано в инструкциите от пин 16 на обд-буксата, там има постоянен + и устройството работи постоянно без значение дали е запалена колата.
На пин 16 ще имаш и консумация в режим на покой без допълнително ключе.
На какъв език програмираш?
Питай колегата vgeorgiev, той е създателя на тази джаджа. Прочети темата в началото, има линк към фиат форума, там са обсъдени нещата по-детайлно.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment